onsdag 2 februari 2011

Lite bilder

Här är min säng, i mitt rum. Jag har eget rum, mycket skönt. Också med på bilden i sängen är jack russel hunden Nicki.

Detta är mitt rum från dörröppningen. Det ser mindre ut än vad det är. Men det är som mitt rum hemma, en bättre planlösning dock.

Här är vardagsrummet. Fotot är taget från matbordet. dörröppningen som syns till uppe till vänseter, är som en "sluss" till tre rum, arbetsrum rakt fram, A-L:s rum till vänster och mitt till höger.

Detta är köket, bild taget från matbordet.

Mat bordet. Utsikt över veranndan och framsidan på huset. Bilden tagen från köket.

Dett är huset framifrån. Med på bilden finns Nicki och Patch (till höger om stegen). Fönstren till vänster leder till matbordet och köket. Fönstren i mitten går till vardagsrummet (där finns också en dörr i fönstret). Den blå dörren används inte. Fönstren till höger är mitt rum.

Detta är Patch.

Veranndan och trädgården på framsidan. Bakom staketet är Awakino Road. Bilden tagen från matbordet.

Detta är stranden vid havet. Man kan köra bil på stranden, ca 2 mil.

Vågorna ser inte så stora ut på denna bild, men de var nästan 2 meter...

4 kommentarer:

  1. Oj så fint du har det, hungrig på ännu mer bilder, skolan, kompisar m.m. kram

    SvaraRadera
  2. Fina bilder! Kram anna-lena

    SvaraRadera
  3. Hej Jennifer
    Vad fina bilder du har tagit!
    Vi har just sett på dem Maja,Annelie,Carl och farmor.Kram farmor hälsar massor av kramar!

    SvaraRadera
  4. Wow! Annorlunda från kalla norde. ;D Kul att se bilder jätte många kramar! / Viktoria

    SvaraRadera