onsdag 30 november 2011

Spookers

Hej, bara för att göra saker komplicerat för er, så tänkte jag hänvisa/snabbt skriva om Spookers i Auckland...!

Oh well...
Det var det läskigaste jag har någonsin gjort i mitt liv... Hade det inte varit för min kära vän Adam hade jag aldrig överlevt... Redan innan vi gick in hade jag ångrat mig (hade ångrat mig innan vi lämnade Dargs också). Men hur det nu var så gick jag in... Men jag såg inte mycket annat än Adams tröja... Var fastklistrad på honom och vägrade släppa taget och mesta delen av tiden gick jag med huvudet gömd i hans bröstkorg...
The Haunted House var enligt mig det läskigaste, enda anledningen till att jag inte skrek tror jag var för att jag höll andan... I Freaky Forest skrek jag en hel del och stackars Adam blev nog döv på vänster öra...
Skillnaden mellan Spookers och Spökhuset på Gröna Lund är att på Spookers får de röra dig hur mycket de vill men du får inte röra dem...!!
I Freaky Forest i slutet sa A-L "Oh we were so lucky and missed the guy with the chainsaw in the start" då hörde vi bakom oss "Nah you didn´t" "WROOOOOM" han höll den även mot mina ben (ingen kedja dock) men det visste ju inte jag.... Oh jag trodde helt seriöst att han sågade av mina ben.... Jag var sååå rädd och jag började även gråta, hade det inte varit för Adam hade jag nog fallit ihop på marken av förlamande rädsla...

TACK ADAM FÖR ALLT DU GJORDE FÖR MIG PÅ SPOOKERS!!!! YOU ARE A LIFE SAVER!!!!

Jag hänvisar återigen till Adams blogg för ett mer detaljerat inlägg om spookers. http://adamnz.blogg.se/

4 kommentarer:

  1. :) har oxå läst Adams blogg :)
    kram
    mamma

    SvaraRadera
  2. Visst är den bra?!
    Haha bra beskrivning av mig haha
    Kram

    SvaraRadera
  3. snälla kan du inte fortsätta blogga? :(

    kram syster

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kära syster, jag hänvisar dig till min andra blogg http://snoflicka.blogspot.se/ eftersom denna enbart blev till för att jag skulle kunna berätta om mitt utbytesår i Nya Zeeland.

      Kram Kram

      Radera