tisdag 8 november 2011

Last day of School :(

Jag insåg ganska länge sedan att mina inlägg på bloggen inte kommer i kronologisk ordning... Jag ber om ursäkt för det, men Hey, ni får i alla fall allt förr eller senare...!
Här är ännu ett inlägg som borde komma längre fram, eller idag som det gör om jag hade varit duktig på att uppdatera... Men men. Det kommer 80 bilder från Sydön snart... Blir nog tvungen att göra flera inlägg... Sedan ett om Labour weekend... Det kommer det kommer!!

Men i alla fall.
Idag var sista dagen i skolan och prisutdelning...! :( Kan inte fatta att det är över nu... På torsdag har jag min engelska exam och den 22 har jag min historia exam... Det är ganska sorgligt, inga mer sport and rec lektioner, inga mer english sessions inga fler interval och lunch in the bay... :´(
Är väldigt stolt över Amanda som fick dux priset, ett stipendie till universitetet med alla kostnader betalda och resor hem till Dargs includerade!!! Bra jobbat Mandy!!!

Jag har även en bild på min "lille bror" min älskade Buddy i year 9. Jag gjorde ju ett tidigare inlägg om hans historia till mig, den om att han var en hund och jag lämnade honom ensam i denna stora värld utan någon mm...
David "Buddy" till höger

F.v Amanda, Tazman, Anthy
(btw. De är i den formal school uniform... Det är en annorlunda för "every day". Eftersom Taz är headboy var han tvungen att var i kavaj också...)

2 kommentarer:

  1. Satt o läste dina inlägg sedan du anlände till NZ med ett leende, du fick verkligen ett så bra år! Vart hamnar du härnest?
    Läs igenom du med och gör en utvärdering av året. Snart kommer pappa o lisen ...
    Kram
    mamma

    SvaraRadera
  2. Jag har verkligen haft ett jätte bra år!! AMAZING!! Ska göra en utverdering om du vill :)
    Vad menar du med "Vart hamnar du härnest?"
    Jepp, snart kmr de med :) Ska blir roligt och mina killkompisar ser fram emot att träffa Lisen ;)
    Kram Kram

    SvaraRadera