torsdag 24 november 2011

Julpyntat :)

Idag är jag sjukt förskyld... :( Inte roligt!! Det är just typiskt, när jag bara har ca 1 1/5 vecka kvar... Men men, min kära kompis kommer kanske hem till mig imorgon så det blir roligt :)

Jag har helt och hållet gett upp att försöka komma ikapp med min blogg... Jag kommer ju hem snart i alla fall och kan berätta allt då istället :D Bra va?

Idag på förmiddagen julpyntade vi huset :D YEA!!! Men det kändes konstigt  eftersom det är så varmt ute...Haha at least var det spöregn och storm... :P Vi lyssnade på julmusik och försökte komma i julstämmning, jag tror S lyckades bättre än mig och A-L.

Our Christmas dog Nicki

A-L and our Christmastree
(matt from Finland, tree deco from Sweden, Denmark, Germany and China)

4 kommentarer:

  1. Föredragskväll med bildvisning!!!!!!!!!
    Kram
    mamma

    SvaraRadera
  2. när kommer du hem?? :) Kraaaaaaaamar, Siri

    SvaraRadera
  3. Jag kommer hem den 21 dec :) :(
    Mamma vill du ha det när jag kommer hem?
    Kram

    SvaraRadera
  4. Absolut! Föredrag med bilder! Mormor har anmält sig också!
    Kram
    mamma

    SvaraRadera