måndag 23 maj 2011

Bilder Miss Saigon

Jag och A-L framför ingången till The Civic

S, A-L och jag at the hotel bar

A-L gambling...
Tyvärr är majoriteten av bilderna suddiga, och därför får ni nöja er med tre bilder från våran night out på lördagen.

"Akvarium" som vi var till på söndagen.


Big sting-ray

Jag och A-L. notera hajarna till höger!

En jätte söt fisk som kan bli stor som en basket boll om den blåser upp sig.

NEMO!!! (det syns lite dåligt...)

Doris!!! ("Fortsätt simma, fortsätt simma")

2 kommentarer:

  1. Hello Gullet!
    Very nice bilder och blogg. Jag have said det förut - du är duktig på att skriva. Till dina svenskspråkiga läsare maybe din kreativa mix av swedish and engelska kan vara lite svår dock...
    Se till att bli av med hostan och du skall se att rygg och revben blir normala igen. Puss Pappa

    SvaraRadera
  2. Hi pappsen!
    Tackar tackar. It is harder then you might think to keep the språk apart... Du kommer notis när du blandar in Kosovanska i svenskan :P
    Men så svårt är det väl inte att läsa?! Jag förstod din kommentar utan any problems!
    Jag will göra my very best to get rid of the stupid cough...!!
    Puss and hugs Jennifer

    SvaraRadera