lördag 7 maj 2011

Bilder Wellington and Auckland

Nu är vi redo att åka. Flygplatsen i Auckland medan vi väntar på att flyga ut till Wellington :D

Framme!! Utsiktsplats över Wellington. F.v Laise, Asina, A-L, jag

Framför Parlamentet innan vi gick in på en guidad visning!

Utsiktsplats över Wellington när vi åkt cable car upp. (annan än dagen innan)

Cable car.

Cable car museum.


Nu är det dags att åka ner igen, notera cabel car i bakgrunden.

På väg till Fishermanns table för middag, det börjar bli mörkt nu, månen i bakgrunden.

I väntan på maten...

Wellington by night!!! Vackert!!!

Klettergarten. A-L ca 20 m över marken.

Klettergarten. A-L ca 25 m över marken.

Nu är vi klara, alla överlevde (även jag, för jag tar bilderna ;) )

Sista dagen i Wellington, och staden bjuder på vackert varmt väder!

Nu har vi anlänt till Auckland, och Luca mötte oss. Auckland by night. Notera Skytower i bakgrunden.

Jag tror att jag gillar denna bild. Luca tog den genom fönster golvet i sky tower ca 192 m över marken...

Utsikt över Auckland från Skytower.
Ja, A-L, jag fattar inte att du kan skriva under detta, "death by falling" men vill man hoppa så vill man. Du var väldigt modig!!!

Redo för Skyjump!!

Här kommer hon!!! Bra gjort!!!

Stranden i Takapuna. F.v Daniel, Luca, A-L

Redo för 3D bio, Thor.

På väg hem. Luca goes crazy (eller är bara sig själv) på busshållplatsen. Men om jag inte minns fel så stod det på förpackningen med 3D glasögonen något i stil med att "får ej användas som solglasögon", men du har rätt Luca, det är inte soligt ute...

Det var vår sista kväll i Auckland, dags att åka hem dagen efter... Men vad kul vi hade i Wellington och Auckland!!!

1 kommentar: