söndag 23 januari 2011

Tre dagar kvar!

Idag är det bara tre dagar kvar!! Åker på onsdag! Jag tror inte att jag har förstått det än... Men det ska bli super kul. Men det är nu man ska säga hej då på riktigt! Det har inte kännts som om det verkligen var ett hej då. Men nu är det inte långt kvar!

Igår hade jag en otroligt obeskrivbar kväll! Det var verkligen sjukt kul! Jag gjorde mitt första pub besök! Jag och ett antal till var på nivå 22 :D När vi skulle in så var man såklart tvungen att visa leg... vilket var roligt eftersom jag visste att jag skulle komma in! När vi väl var inne sen så var det inte riktigt som jag hade föreställt mig. Men roligt hade jag onekligen! Alla sköna kommentarer som fälldes under kvällens gång, och allt som hände... En oförglömlig kväll helt enkelt!! TACK alla som var med och gjorde den så bra!!!

Idag sa jag hej då till kusinerna, morbror och "moster" :( Vilken kväll vi hade! Det var inte sorgligt som det skulle kunna varit. Vi hade en "vanlig kväll med kusinerna" vilket innebär att vi sitter på rummet och pratar om livet :P Kul hade vi!! Kommer sakna er!! Men vi ses troligen innan 2011 (tjugohundraelva) är slut ;)

2 kommentarer:

  1. För du vara bara tvungen att skriva tjugohundraelva istället för tvåtusen elva också ;) Kram Jossan

    SvaraRadera
  2. Jaa sjalvklart ;) vi pratade ju om det ;)

    SvaraRadera