fredag 21 januari 2011

Körkort!

Idag lyckades jag!! Det blev tredje gången gillt! Första gången i Östersund, andra i Norrtälje och tredje i Sollentuna... Jag körde med samma uppkörningsman i både Norrtälje och Sollentuna... Men idag lyckades jag! Äntligen! Det efterlängtade körkortet!!
Nu är det bara ut och köra när och var jag vill, så länge pappa lånar ut bilen vill säga... När jag frågade så svarade han: "Har jag något val?" Jag: "Ja, det är ju din bil.". Pappa: "Nej, jag litar på dig. Du har vett att köra långsamt när det är halt, ta det lugnt, inte krocka, inte repa bilen, inte köra på någon... och inte köra in i parkeringshus... eller?" Av någon anledning så litar inte pappa på mig när det kommer till att köra i parkeringshus... undrar varför? Kan kanske ha något att göra med min körning i parkeringshuset i Östersund... men jag vet inte?!

Men nu är spänningen äntligen över!! Jag klarade uppkörningen!! Det enda han hade en liten anmärkning på var att jag var lite osäker... men det kommer med erfarenhet!!
Sköööönt!!!!

1 kommentar: