torsdag 13 januari 2011

Förbereder packning inför NZ

Kom hem från fjällen i måndags. Inte kul!! Jag vill redan tillbaka. Jag måste nog hålla med min kollega: "Det bästa med Stockholm är att få åka där ifrån".
Men samtidigt är det kul att vara hemma lite innan jag åker iväg till Nya Zeeland. Hinna träffa och säga hej då till alla kompisar.

Idag började jag förbereda min packning. Jag rev ut hela min garderob och lade innehållet på golvet i rummet. Sorterade det i olika högar. Men nu när jag har sorterat klart så ska man ju hänga tillbaka allt!! Det är det tråkiga med det hela...

Idag på eftermiddagen åkte jag 3.9 km på längdskidor. Det var jätte skönt! Förutom att hunden sprang framför mig i spåret och blockerade vägen...

7 kommentarer:

  1. Hänga tillbaka var ordet .... kram mamma

    SvaraRadera
  2. VÄRLDENS BÄSTASTE SIRI I MINNESOTA14 januari 2011 kl. 12:55

    SNART ÅKER JAG OHHHH MYYY GOD!!! VI FÅR SKYPA OCH MAILA MYCKET. JAG KOMMER NÄMLIGEN HA TYP INTERNET LIMIT OCH TAR INTE MED MIG DATORN TILL USA :P MEN DE HAR DATOR HEMMA. SAKNAR DIIIIIG JÄTTEMKT MEN VI SES SNART IGEN NÄR VI BÖRJAR I SP10SH !! HA DET GRYMT I NZ NU OCH UPPLEV SÅ MKT SOM MÖJLIGT! DET ÄR DITT ÅR! PUSS OCH KRAM!! <33

    SvaraRadera
  3. Vägrar hålla med om att det bästa med stockholm är att få åka härifrån! Så säger du bara för att du inte är född och uppvuxen i iskalla Norrland! Tro mig ;) Men jag kommer verkligen sakna dig när du åker Jennifer! Men ha riktigt roligt!!! :D

    SvaraRadera
  4. Haha Siri du och jag är ju närmast varann när jag har åkt sen :D Men vi måste verkligen höras ofta!! Lägg upp bilder på Fb så jag får se allt vad som händer!!
    Lina, jag lovar, om ett år eller så då kommer också du inse att Stockholm inte är en speciellt underhållande stad... Kommer sakna dig med. Men vi får hålla kontakten via datorn :)

    SvaraRadera
  5. Jag och resten av familjen hoppas vi hinner träffa dig innan du åker till NZ!!! :D Och jag kommer slaviskt följa din blogg så jag förväntar mig uppdatering varje dag!! :D Haha och förresten så tycker jag jättemycket om Stockholm! ^^

    SvaraRadera
  6. Haha Ja, ni har ju lämnat lugnet i berga och flyttat in till storstan :D Det är tur att vi är olika. Eller hur? ;) Men uppdateringar varje dag är att begära lite för mycket... om jag lyckas en gång i veckan så är jag nöjd :P
    Vi ses på söndag :D :D

    SvaraRadera