tisdag 5 april 2011

Bilder från Buddy Camp

När vi kom fram till campen var det dags för year 13 att slå upp tälten och year 9 att packa in sig i de stora vita tälten, tjerna i ena och killarna i det andra.

Första aktiviteten för grupp 4 var Funky Crafts. Knyta kompis band. Det var riktigt kul, enda aktiviteten jag kunde delta i pga dåligt rygg och förskylning...

"Water rafting". Jag vet inte vad man ska kalla det. Man satt på stora ringar och flöt med strömmen i the river. Men när stenar kom ivägen tog det stop...

Flying Fox!! Det var roligt!! Kolla in den vackra naturen i bakgrunden om ni kan slita blicken från T :D

Haha detta var roligt. Jag har ungefär 50 olika bilder i en serie från detta ögonblick!! Eftersom jag inte kan hoppa trampolin, så tog jag bilder på M istället!!

Dragkamp!! Det är otroligt att C inte kan inse sina begränsningar med bruten arm... Men är man tävlings inriktad och gör allt för att laget ska vinna, ja då är det inte mycket som stoppar honom... Även B, som för övrigt (om han går vidare till top 30, top 100 just nu) ska vara med i NZ next top model, tog i i dragkampen, det lönade sig, de vann!!

Slippery Slide!! Oj vad jag och M, som var åskådare skrattade!! R och Ma tävlade och försökte bräcka varanndra. Ma vann tror jag :D

Build a stretcher. Ja, jag vet inte om jag skulle vilja skada mig och behöva förlita mig på att antingen kunna sitta upp med benen på var sida om en bambu stick (t.v) eller ligga ner på tre sticks brevid varanndra (mitten) eller sitta upp till en början, för att sedan behöva gå sista biten själv pga att stretchern gick sönder... Man vill inte bli skadad på Buddy Camp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar