fredag 31 december 2010

Nyårsafton

Idag är det Nyårsafton!!! Sista dagen på året!!!
Min dag började med att jag gjorde iordning frukost på sängen till min käre far som fyller år idag! Sedan bar det av till jobbet, som alla andra dagar de senaste två veckorna. Men det är mitt jobb jag lever för, så att göra något annat hade varit otänkbart. Jag slutade dock en timme tidigare än vanligt. Min far kom in på jobbet och frågade om jag ville åka längdskidor med honom. Så klart ville jag det. Min chef stod bredvid mig och sa att det var lugnt, så jag kunde sluta tidigare.
Jag och pappa åkte hem och bytte om till träningskläder och sedan bar det av till Storhognas spårcentral. Det gick bättre än jag hoppats. Jag kom på tekniken för skejting, nu behöver jag bara öva på det också.

Gott nytt år!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar